Regulamin sklepu Jatola

§ 1 jatola.pl to sklep internetowy prowadzony przez firmę IVITER Sp. z o. o.  z siedzibą w Warszawie przy ul. Dzielna 7A, 00-154 Warszawa, wpisaną do CEIDG REGON: 381013757 NIP: 5272861256. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie https://jatola.pl.

§ 2 Sprzedaż internetową prowadzimy od wielu lat i jesteśmy rzetelną firmą oferującą niskie ceny, wysokie rabaty i fachową pomoc. Ponad wszystko cenimy naszych klientów a tych co do nas wracają nagradzamy rabatami. Poza sprzedażą internetową mamy też oddziały firmy zajmujące się serwisowaniem sprzętu RTV / AGD

W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny:

MAIL: info@jatola.pl

TEL: 501 648 097

§ 3 Na wszystkie pytania odpowiadamy w miarę naszych możliwości, maksymalnie do 24 godzin. Kontakt telefoniczny możliwy jest w dni robocze w godzinach 9.00-18.00.

§ 4 IVITER Sp. z o. o. prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet oraz sprzedaż detaliczną na w miejscu działalności firmy. Zamówienia są przyjmowane zarówno przez stronę internetową sklepu https://jatola.pl/ oraz drogą telefoniczną (zatwierdzoną mailowo) bądź mailową.

§ 5 Wszystkie produkty dostępne w https://jatola.pl/ są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

§ 6 Zdjęcia produktu lub jego opis techniczny może w sposób nieznaczny różnić się od stanu faktycznego. Spowodowane jest to indywidualnymi ustawieniami sprzętu komputerowego klienta. Jednakże różnice te nie wpływają na zakres użyteczności sprzedawanej przez IVITER Sp. z o. o.

§ 7 Wszystkie ceny podane na stronach internetowych https://jatola.pl/ są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany produkt wystawiana jest paragon bądź faktura VAT. Dowód sprzedaży wysyłany jest w formie tradycyjnej wraz z produktem. Znajduje się on w paczce z towarem lub pod listem przewozowym. Chęć otrzymania faktury VAT klient powinien przekazać IVITER Sp. z o. o. (jatola.pl) przed wysyłką towaru.

§ 8 Zamówiony produkt dostarczany jest przy udziale firmy kurierskiej bądź Poczty Polskiej. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy. Zgodnie z Art.. 548 §3 KC po przyjęciu paczki od firmy IVITER Sp. z o. o. ta nie ponosi odpowiedzialności za paczkę.

§ 9 Kupujący ma obowiązek sprawdzić stan paczki i kompletność dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody na druku kuriera i zgłosić ten fakt sprzedawcy.

§ 10 Umowa zawarta pomiędzy Klientem a IVITER Sp. z o. o. dotycząca zakupu danego produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest adres firmy IVITER Sp. z o. o.

§ 11 W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych produktów, składających się na jedno zamówienie złożone w ramach IVITER Sp. z o. o. jatola.pl może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.

§ 12 Wysyłka zbiorcza nie może przekraczać 30kg, dlatego przy zakupie kilku przedmiotów o wadze przekraczającej w/w masę IVITER Sp. z o. o. ma prawo doliczyć koszt dodatkowej przesyłki informując klienta o tym fakcie wcześniej. Klient nie zgadzając się na dopłatę ma prawo anulować bądź zmienić zamówienie bez poniesienia dodatkowych konsekwencji. W przypadku wątpliwości odnośnie kosztu transportu prosimy o kontakt z biurem.

§ 13 Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze. Możliwe są następujące formy płatności:

Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu lub w kasie naszego sklepu na ulicy Gen. W. Andersa 20.  W naszym sklepie można płacić zarówno gotówką jak i kartą. 

Przelewem - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Numer konta bankowego na który zależy dokonać płatności: 32 1090 0088 0000 0001 4287 2100

.. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym IVITER Sp. z o. o., zamówienie jest przekazywane do realizacji. W tytule wpłaty należy uwzględnić nr zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego oraz charakter wpłaty (np. nr zamówienia 28 Jan Kowalski – DOPŁATA). Brak takiej informacji może utrudnić weryfikację i wydłużyć czas oczekiwania.

§ 14 Czas realizacji zakupu produktów wynosi nie więcej niż 48 godzin od dnia zawarcia umowy. Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy. W przypadku odbioru osobistego przesyłkę należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu.

§ 15 W przypadku braku produktu zakupionego przez klienta na magazynie firmy IVITER Sp. z o. o., ta ma obowiązek poinformować o tym fakcie klienta i indywidualnie ustalić termin dostawy.

§ 16 Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu wynosi dwa lata licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana.

IVITER Sp. z o. o. odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza -(kliknij by pobrać formularz) lub w formie pisemnej na adres IVITER Sp. z o. o.

§ 17 Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że IVITER Sp. z o. o. niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez IVITER Sp. z o. o. albo IVITER Sp. z o. o. nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła.

Rozpatrujemy reklamację z tytułu rękojmi w terminie 30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni IVITER Sp. z o. o. nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi IVITER Sp. z o. o..

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 30 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając Formularz zwrotu towaru. Możesz skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, który znajdziesz poniżej. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Przesyłkę nadaj na adres:

Jatola.pl
ul. Gen. W. Andersa 20
00-125 Warszawa

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (kliknij by pobrać formularz)

Podane przez Klientów dane osobowe IVITER Sp. z o. o. zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia i we własnych celach marketingowych. Dane osobowe klientów nie są przekazywane osobom trzecim.

W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.

IVITER Sp. z o. o. może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach jatola.pl. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez IVITER Sp. z o. o., który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w https://iviter.pl/market/ zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.

Regulamin sklepu obowiązuje od 31.12.2018 do odwołania.

Rejestracja w sklepie jatola.pl jest jednocześnie zgodą klienta na przetwarzanie danych osobowych przez IVITER Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych w celach marketingowych i promocyjnych.